Sunday, November 23, 2008

Moon

I like the moon, and I like to take moon pictures. Although I do not have the best equipment to take moon picture, but I feel existing and have fun when I got these Moon pictures.

我喜欢月亮,也喜欢拍摄月亮。虽然我没有最好的拍摄月亮的器材,但我现有的器材也能让我过足瘾。我觉得月亮很漂亮,不同的时间有不同的形状。更奇怪的是,我们在大白天也能拍摄月亮。你可以拍摄单个的月亮,如果你仔细看,就会发现不同时间拍摄的月亮,其表面因自转而出现不同的图案。你也能与其实景物一起拍摄,通过你的细心取景,你获得的是一幅抽象的带月亮的图案。

























No comments: